maandag 23 november 2009

hoppípolla

Dit weekend bracht ik in het gezelschap van veel te veel Fransen een bezoek aan Bath. Het stadje Bath welteverstaan, niet het kuipvormig object om je in te wassen. Bath is volgens meneer Wiki de tweede meestbezochte toeristenplaats in Engeland en - vandaag leren jullie een belangrijke les, kinderen - die vriend van alle studenten heeft al-tijd gelijk. Ironisch genoeg regende het de hele dag katten en honden in Bath, wat niet zo bevorderlijk is voor de kwaliteit van de foto's. Nu ja, klagen over regen, daar doe ik niet aan mee, want dat is even nutteloos als klagen dat NMBS-treinen te laat komen of dat Yves Leterme het weer gaat verkloten als premier. Iets dat je gewoon moet accepteren omdat geklaag er niet veel aan zal verhelpen. Maar meneer, we klagen toch zo graag. Wel, fuck off, verzuurde VB-stemmer!

Ah ja, als jullie hier binnenkort een foto van mezelf zien opduiken, schrik niet. Ik heb namelijk een bezoekje gebracht aan de plaatselijke barbier/Arabier, die mijn weelderige haardos heeft gestolen. Arabieren!


P.S. voor de onwetenden: 'hoppípolla' is IJslands en betekent 'in plassen springen'. Iets wat ik al eens graag doe als mijn kleren een verzadigingspunt hebben bereikt dat ervoor zorgt dat ik niet nog natter word. De volgende videoclip is een ode aan de jonge ondeugd die in elk van ons schuilt, ongeacht leeftijd. En ook gewoon een pracht van een nummer natuurlijk. Als iedereen hier naar zou kijken en luisteren, de wereldvrede zou nabij zijn. Voilà, die nobelprijs mag thuis afgeleverd worden aub. http://www.youtube.com/watch?v=4L_DQKCDgeM

1 opmerking:

  1. In het gezelschap van veel te veel Fransen...haha, zo herkenbaar! jan

    BeantwoordenVerwijderen